شعار سال 1402
عنوان گروه خبري / خبر های خوب روابط عمومی . اخبار ویژه .
  • ساعت : ۲۲:۰۱
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ 
  • کد خبر : ۴۲۴۴۷
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:
تمامی ظرفیت ها برای تسریع در روند توسعه و پیشرفت شهرستان میناب بسیج گردد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، گفت: تمامی ظرفیت ها برای تسریع در روند توسعه و پیشرفت شهرستان میناب بسیج گردد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان؛ احسان کامرانی در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان میناب با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی، عنوان کرد: حضرت امام خمینی (ره) با دور اندیشی و نگاه بلند خود با هدف پاسداری از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدام به صدور فرمان تاریخی تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۵۸ کرد.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تأسیس تاکنون منشاء خدمات گسترده ای در بخش های مختلف به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، تصریح کرد: دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که در کنار سایر نهادهای انقلابی از جمله ارتش و بسيج مردمي مانع دست یافتن صدام به اهداف شوم خود شد.

کامرانی با اشاره به اقدام بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم صهیونسیتی به فرمان فرمانده کل قوا، خاطرنشان کرد: اقدام بزرگ و بی نظیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم جنایت کار صهیونیستی در قالب عملیات وعده صادق ضربات مهلکی بر پیکره صهیونیست وارد کرد.

وی گفت: انجام عملیات وعده صادق در پاسخ به جنایت صهیونیست ها در حمله به کنسولگری کشورمان در سوریه و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان عالی رتبه كشورمان با تحسین و خوشحالی مردم کشورمان و مردم سایر کشورهای اسلامی به ویژه مردم مظلوم غزه همراه شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان میناب، افزود: شهرستان میناب به عنوان قطب کشاورزی استان، قرار گرفتن در دروازه سواحل مکران و برخورداری از ظرفیت های صید و صیادی و ملوانی شرایط برای توسعه آن مهیا است. وی افزود: بخش آب، آموزش و سلامت از اولويتهاي دولت در استان و شهرستان ميناب است. کامرانی، تصریح کرد: توسعه و تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی، آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، راهها و... در شهرستان میناب به ویژه بخش های تابعه آن نیازمند توجه ویژه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، در همین خصوص گفت: توسعه فعالیت های تجاری در شهرستان میناب به خاطر قرار گرفتن در نوار ساحلی خلیج فارس نیازمند توجه است. کامرانی، اظهار داشت: شهرستان میناب دارای مردمی مومن، انقلابی، مکتبی و همیشه در صحنه است و ضروری است تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم این شهرستان و توسعه آن در بخش های مختلف بسیج گردد.

وی با تقدیر از خدمات چهار ساله فرماندار سابق شهرستان میناب، خاطرنشان کرد: فرماندار سابق شهرستان میناب از نیروهای توانمند، اخلاق مدار و از جمله فرمانداران موفق استان بوده است و برای وی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت داریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، در همین خصوص گفت:فرماندار جدید شهرستان میناب از نیروهای با سابقه وزارت کشور و دارای سابقه موفق در شهرستان های پارسیان و جاسک و اداره كل پدافند غيرعامل استان است که ضروری است همگی وی را در مسیر خدمت به مردم و پيشرفت و رشد شهرستان یاری کنند.

در پایان این مراسم محمد رادمهر به سمت سرپرست جدید فرمانداری ویژه شهرستان میناب معرفی و از خدمات مجید سلحشور فرماندار سابق با اهدا لوح سپاس تقدیر بعمل آمد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0