شعار سال 1402
عنوان گروه خبري / اخبار استانداری . خبر های خوب روابط عمومی . اخبار ویژه .
  • ساعت : ۱۴:۲۱
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ 
  • کد خبر : ۴۲۴۴۵
استاندار هرمزگان:
تاثیر طرح نور نتیجه وفاق مردم و ستاد عفاف و حجاب حول محور فراجاست
استاندار هرمزگان در دومین نشست ستاد عفاف و حجاب استان اثربخشی طرح نور در استان را نتیجه وفاق و همکاری مردم با مجموعه ستاد استانی عفاف و حجاب حوا محور فراجا دانست.

به گزارش روابط عمومی استانداری هرمزگان ، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در دومین نشست ستاد استانی عفاف و حجاب ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سیلی محکم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونسیتی را یادآوری اقتدار نظام به دشمنان دانست و گفت: طرح سراسری نور در استان علیرغم چالش‌ها، وفاق و همکاری مردم با ستاد استانی عفاف و حجاب را همراه داشت و حول محور فراجا اثرگذاری توأم با آرامش را شاهد بودیم که قابل تقدیر است.

استاندار هرمزگان افزود: در حوزه عفاف و حجاب بعنوان قانون خدا و اسلام باید صدای واحد باشیم و همه ارکان به تکالیف خود در این زمینه عمل کنند. وی ابلاغ و انجام پیشنهادات فراجا برای همکاری و اثربخشی فرهنگی - اجتماعی ضروری دانست و افزود:تقویت بخش‌های مردمی بویژه پیوستن کنش‌گران اجتماعی در سامانه همچنین ساماندهی مراکز بومگردی و اقامتی نیز در قالب پلتفرم‌ های تعریف شده اهمیت بسیاری دارد.

دوستی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی فرا نسلی و مغایر با حدود شرعی را نیازمند آموزش و مهارت ورزی ویژه ای برشمرد، گفت: نقش آموزش و پرورش در این مقوله بسیار مهم است. استاندار هرمزگان از ایجاد شهرک صنفی پوشاک خبرداد و گفت: در حوزه تولید البسه مورد نیاز استان مقدمات ایجاد یک شهرک صنفی ایجاد شده که تولید و عرضه لباس و پوشاک در این شهرک با استانداردهای ملی و رعایت عرف جامعه انجام خواهد شد و بخشی از دغدغه و مطالبه مردم در این زمینه مرتفع می‌شود که متقاضیان همکاری در این بخش می توانند ازطریق سازمان صمت استان ثبت نام کنند.

گفتنی است در این جلسه رئیس کل دادگستری هرمزگان، فرمانده نیروی انتظامی استان، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و مسئولان مرتبط در سایر بخش ها حضور داشتند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0