شعار سال 1402
عنوان گروه خبري / اخبار استانداری . خبر های خوب روابط عمومی . اخبار ویژه .
  • ساعت : ۰۸:۲۴
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ 
  • کد خبر : ۴۲۴۴۴
استاندار هرمزگان:
استاندار هرمزگان گفت: برای سبقت سرانه تخت‌های بیمارستانی هرمزگان از سرانه كشوری تلاش شود.
استاندار هرمزگان گفت: برای سبقت سرانه تخت‌های بیمارستانی هرمزگان از سرانه کشوری تلاش شود.

به گزارش اداره کل روابط‌عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی شامگاه شنبه اول اردیبهشت ماه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان هرمزگان تقویت زیرساخت‌های مربوط به حوزه انرژی در شهرک‌های صنعتی را یکی از اولویت‌های کاری سال جاری دانست و اظهارداشت: با هدف حذف سوخت مایع صنایع تلاش خواهیم کرد شهرک‌های صنعتی را به شبکه گاز شهری متصل کنیم تا فساد موجود در این حوزه از بین برود ضمن اینکه زیرساخت‌های برق و آب شهرک‌ها نیز توسعه خواهد یافت.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با اشاره به بیمارستان‌های در دست احداث استان، عنوان‌کرد:با تکمیل و بهره‌برداری از سه بیمارستانی که کارهای آن در حال انجام است سرانه تخت‌های بیمارستانی استان از سرانه کشوری نیز بالاتر خواهد رفت و به ۱.۹ خواهد رسید.

وی تکمیل دانشکده‌های علوم پزشکی شرق و غرب هرمزگان را از دیگر اولویت‌های استان برشمرد و تصریح کرد: با کمک خیرین عملیات احداث دانشکده علوم پزشکی غرب هرمزگان آغاز شده است اما ضرورت دارد در شرق استان نیز این پروژه آغاز شود ضمن اینکه در صورت وجود ساختمان دولتی مازاد نیز آمادگی داریم بازسازی و مناسب‌سازی آن را برای بهره‌برداری به عنوان دانشکده آغاز کنیم.

دوستی همچنین بر تعیین تکلیف دانشکده‌های شیمی، نفت و فولاد تاکید کرده گفت: آغاز به کار این دانشکده‌ها می‌تواند تحولی بزرگ در نظام آموزشی استان ایجاد کند. وی با تاکید بر تشکیل کارگروه تحقق شعار سال و تعیین اعضاء مشورتی، خاطرنشان‌کرد: تمامی مدیران باید برای حضور مردم در عرصه اقتصاد راه پیدا کنند از این رو ضرورت دارد در هر دستگاهی یک نفر این مسئولیت را بر عهده بگیرد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0