شعار سال 1402
عنوان گروه خبري / اخبار استانداری . خبر های خوب روابط عمومی . اخبار ویژه .
  • ساعت : ۲۲:۵۴
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ 
  • کد خبر : ۴۲۳۹۴
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در دیدار با سرکنسول کشور چین:
هرمزگان ظرفیت و استعدادهای بسیاری برای سرمایه گذاری خارجی دارد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، گفت: مدیریت عالی استان هرمزگان از سرمایه گذاری، سرمایه گذاران خارجی برای تسریع در روند توسعه، پیشرفت و تقویت زیرساخت‌ها استقبال می کند.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری هرمزگان؛ احسان کامرانی عصر روز سه شنبه در دیدار با سرکنسول کشور چین در بندرعباس با اشاره به استعداد های طبیعی استان هرمزگان، عنوان کرد: استان هرمزگان به واسطه قرار گیری در کرانه خلیج فارس، قرارگرفتن در آبراهه‌های بین المللی و  برخورداری از سواحل و جزایر متنوع و  گسترده مزیت های سرمایه گذاری بسیاری دارد.

وی در همین خصوص، افزود: وجود مناطق ویژه متعدد اقتصادی، مناطق آزاد تجاری کیش و قشم، برخورداری از زیرساخت های حمل و نقل زمینی، دریایی، هوایی و ریلی بر جذابیت های هرمزگان برای سرمایه گذاری خارجی افزوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: مدیریت عالی استان هرمزگان آماده استقبال از سرمایه گذاری، سرمایه گذاران خارجی در بخش های مختلف برای تسریع در روند توسعه و تقویت زیرساخت‌ها است.

وی اظهار داشت: استان هرمزگان در زمینه گسترش فعالیت های علمی و دانشگاهی دو جانبه آماده همکاری با کشور چین است.

کامرانی گفت: با توجه به آنکه جنوب کشور ایران به ویژه استان هرمزگان در معرض تحولات بزرگ اقتصادی، جمعیتی،تجاری، صنعتی، پتروشیمی و پالایشگاهی است این مهم فرصت بزرگی برای کشورهای خارجی به ویژه سرمایه گذاران چینی جهت سرمایه گذاری در جنوب ایران است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: توسعه ، پیشرفت و تقویت زیرساخت‌های گردشگری استان هرمزگان ظرفیت مهمی است که سرمایه گذاران کشور چین می توانند در این حوزه نیز سرمایه‌گذاری کنند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0