شعار سال 1402
عنوان گروه خبري / اخبار استانداری . خبر های خوب روابط عمومی . اخبار ویژه .
  • ساعت : ۱۹:۴۸
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ 
  • کد خبر : ۴۲۳۹۳
معاون استاندار هرمزگان در بازدید ازخزانه معین استان:
نقش موثر ذیحسابان،كنترل و نظارت بر رعایت دقیق قانون در اسناد مالی ستودنی است
معاون استاندار هرمزگان در واپسین روز سال ۱۴۰۲ از خزانه معین استان بازدید و ضمن قدردانی از زحمات همکاران این مجموعه درجریان آخرین وضعیت عملکرد اعتباری دستگاه های اجرایی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی استانداری هرمزگان،محسن خاکی نهاد معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری هرمزگان عصر سه شنبه ۲۹اسفندماه ضمن بازدید از خزانه معین استان و قدردانی از زحمات همکاران این مجموعه درجریان آخرین وضعیت عملکرد دستگاه های اجرایی در زمینه اعتبارات مالی قرار گرفت.

محسن خاکی نهاد ﺗﺴﺮﯾﻊ ﺭﻭﻧﺪﺟﺬﺏ ﻭ ﺗﺨﺼﯿﺺ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭﺍﺕ ﻭ ﺩﺭﺁﻣﺪﻫﺎی ﺍﺳﺘﺎنی را مهم دانست و گفت: در حالی که بسیاری از دستگاه های اجرایی کارشان پایان یافته  اداره کل امور اقتصادی ودارایی هرمزگان از مجموعه دستگاه ‌هایی است که تا آخرین ساعات سال همچنان برای توزیع تخصیص و ارائه خدمات به نحو احسن شبانه روزی تلاش دارد.

دبیر شورای اداری استان هرمزگان با قدردانی از مجموعه همکاران دستگاه های اجرای، اهتمام و تلاش ذیحسابان در کنترل و نظارت بر رعایت دقیق قانون در اسناد مالی را ستودنی برشمرد.

لازم به ذکر است در این بازدید مهدی دسینه معاون وزیر و مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان هرمزگان گزارشی از آخرین وضعیت منابع استان، مصارفی که تا این لحظه تخصیص پیدا کرده و وجوهی که به حساب دستگاه های اجرایی واریز شده ارائه کرد.

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0