شعار سال 1402
عنوان گروه خبري / اخبار استانداری . انتصابات .
  • ساعت : ۱۹:۱۵
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ 
  • کد خبر : ۴۲۲۷۵
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان :
برنامه های كنترل و كاهش آسیب‌های اجتماعی در هرمزگان با جدیت دنبال شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، گفت: اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری از جمله دفاتر مهم ستادی استانداری است که ماموریت های گسترده ای در حوزه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه دارد.

به گزارش روابط عمومی استانداری هرمزگان؛ احسان کامرانی شامگاه دوشنبه 30 بهمن ماه در آئین تکریم و معارفه مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی با حضور مدیران کل ستادی حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی، مدیر کل حوزه استاندار، مدیر کل حراست استانداری و کارکنان اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد خجسته و تابناک منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) عنوان کرد: میلاد فرخنده و با سعادت حضرت مهدی (عج) یکی از بزرگترین اعیاد است که ضروری است در سراسر هرمزگان جشن های نیمه شعبان با شکوه خاصی برگزار گردد.

وی افزود: با ظهور بقیه الله اعظم به اذن خداوند تبارک و تعالی عدل الهی در سراسر گیتی حکم فرما خواهد شد و مستضعفان جهان بر ظالمان و مستکبران پیروز خواهند شد. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به در پیش بودن رویداد بزرگ انتخابات، تصریح کرد: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مظهر مردم سالاری و تعیین سرنوشت از سوی مردم است.

کامرانی، خاطرنشان کرد: مشارکت گسترده مردم در انتخابات زمینه ساز تشکیل مجلسی قوی و در نهایت ایران قوی خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، اظهار داشت: مشارکت گسترده در انتخابات آثار مثبت اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و امنیتی برای کشور در پی خواهد داشت. کامرانی گفت: ارتقاء امنیت و اقتدار ملی و ناامیدی دشمنان از دست اندازی و چشم دوختن به ثروت های کشور از دیگر دستاوردهای مهم برگزاری انتخابات پرشور است.

وی با تقدیر از زحمات مدیر کل سابق امور اجتماعی و فرهنگی، افزود: سرپرست جدید اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان از بانوان فرهیخته استان و از نیروهای توانمند ستادی استانداری است که برای وی در پیشبرد اهداف و برنامه ها آرزوی موفقیت داریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، افزود: اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری از دفاتر مهم ستادی استانداری است که ماموریت های گسترده ای در حوزه آسیب های اجتماعی، مشارکت اجتماعی، ایجاد نشاط اجتماعی، افزایش سرمایه اجتماعی، ساماندهی سواحل بر عهده دارد.

وی افزود: پیشبرد اهداف و برنامه های وزارت کشور و سازمان امور اجتماعی در حوزه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، اجرای طرح های توانمند سازی در محلات کم برخوردار، توسعه و تقویت تشکل های مردمی از دیگر ماموریت های اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی است.

کامرانی، خاطرنشان کرد: برنامه ریزی برای جذب کامل اعتبارات در حوزه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، ساماندهی سواحل، اجرای رویداد ایده پردازی اجتماعی و نهضت مشارکت اجتماعی از ماموریت های مهم دیگری است که ضروری است به صورت ویژه با همکاری فرمانداران و دستگاه های اجرایی ذیربط پیگیری و دنبال شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، افزود: با توجه به ماموریت های فرابخشی و گسترده اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی به ویژه در حوزه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی و افزایش مشارکت اجتماعی دارد کلیه دستگاه های اجرایی و فرمانداران با سرپرست جدید اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی برای پیشبرد اهداف و برنامه ها همکاری نمایند.

در پایان این آئین سرکار خانم سپیده جوادی به سمت سرپرست جدید اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری معرفی و از زحمات آقای حمیدرضا زارعی مدیر کل سابق و مدیر کل جدید حوزه استاندار هرمزگان با اهدا لوح سپاس تقدیر بعمل آمد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0