شعار سال 1402
عنوان گروه خبري / اخبار استانداری . ستاد اربعین حسینی(ع) .
  • ساعت : ۱۷:۰۳
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۵/۰۳ 
  • کد خبر : ۴۱۴۶۳
تخصیص سهمیه 170 تنی آرد برای هیئت‌های مذهبی و موكب‌‌های استان هرمزگان
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان از تخصیص سهمیه 170 تنی آرد برای هیئت‌های مذهبی و موکب‌‌های استان هرمزگان خبر داد.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، محمدرضا آران در خصوص تامین نان مورد نیاز هیئت‌های عزاداری و موکب‌‌های استان هرمزگان گفت: به مناسبت ماه محرم 170 تن آرد برای تامین نیاز هیئت‌های مذهبی به نان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: میزانی از این آرد در اختیار موکب‌‌های فعال استانی چه در داخل و چه موکب‌‌هایی چه قرار است در عراق مستقر شوند قرار خواهد گرفت تا بتوانند به عزاداران حسینی خدمات مناسب ارابه دهند.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: برای تامین نان هیئت‌ها در شهر بندرعباس 10 نانوایی کشیک در نظر گرفته شده و در سایر شهرستان‌ها هم 5 نانوایی کشیک داریم که مقرر شده آرد مورد نیاز آنها تامین و نان مورد نیاز هیئت‌ها تامین شود.

وی تصریح کرد: هیئت‌هایی که متقاضی دریافت سهمیه آرد هستند بایستی برای دریافت، به سامانه نانینو قسمت کسب و کارهای موقت مراجعه و یک کارت بانکی شخصی معرفی  کنند تا سهمیه مورد نیازشان تامین شود.

آران گفت: همچنین برای هیئت‌های روستایی نیز آرد تخصیص یافته و در اختیار فرمانداران قرار گرفته تا بنا به درخواست هیئت‌های روستایی، آرد مورد نیاز این هیئت‌ها نیز در اختیارشان قرار گیرد.

وی در پایان اظهار داشت: در خصوص تامین گاز مورد نیاز هیئت‌ها نیز برنامه ریزی صورت گرفته و مشکل گاز مساجد، هیئات مذهبی و تکایا حل شده، مسئولان هیئت های مذهبی برای دریافت گاز با نامه هیئت می‌توانند مراجعه کنند و گاز مورد نیاز خود را تامین کنند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0