پنج شنبه ٠١ مهر ١٤٠٠
 En
پرتال استانداری
امریه

جذب نیروی وظیفه(امریه) برای اشتغال در مناطق محروم استان هرمزگان 

جهت دارندگان مدرک لیسانس و بالاتر

 

استانداری هرمزگان در راستای استفاده از نیروهای متخصص و تحصیلکرده بومی استان (دارندگان مدرک لیسانس وبالاتر ) در نظر دارد در سال 1400 جهت خدمت در فرمانداری های بندرلنگه و جاسک در یکی از رشته های تحصیلی به شرح زیر از طریق فراخوان عمومی و مصاحبه علمی پس از طي مراحل گزينش نیروی وظیفه ( امریه ) جذب نمايد.

 

ردیف فرمانداری محل خدمت مقطع تحصیلی رشته شغلی تاریخ اعزام تعداد امریه موردنیاز
1 فرمانداری جاسک لیسانس و فوق لیسانس کارشناس حقوقی

تاریخ اعزام بایستی

1400/09/01

باشد

1 نفر
2 بخشداری مرکزی بندرلنگه لیسانس و فوق لیسانس کارشناس فناوری اطلاعات 1 نفر

 

شرایط احراز رشته های شغلی  :

کارشناس حقوقی :  

دارابودن گواهینامه کارشناسی ارشد در یکی از رشته های تحصیلی : حقوق ، حقوق عمومی ، حقوق خصوصی ، حقوق اقتصادی ، حقوق جزا و جرم شناسی ، حقوق دادرسی اداری ، حقوق مالی ، مالی (حقوق مالی) ، حقوق مالی ـ اقتصادی ، حقوق ثبت اسناد و املاک ، حقوق اسناد و قراردادهای تجاری ، حقوق شرکت های تجاری ، حقوق بین الملل ، حقوق تجاری اقتصادی بین المللی ، حقوق تجارت الکترونیکی ، حقوق تجارت بین الملل ، الهیات معارف اسلامی و ارشاد ( فقه و مبانی حقوق اسلامی ) ، فقه و حقوق اسلامی ، فقه و حقوق خصوصی ، فقه و حقوق اقتصادی ، فقه و حقوق جزا ، فقه و حقوق خانواده ، فقه و مبانی حقوق اسلامی ، فقه مقارن و حقوق خصوصی اسلامی ، فقه مقارن و حقوق عمومی اسلامی ، فقه مقارن و حقوق جزای اسلامی ، حقوق ارتباطات ، حقوق مالکیت فکری ، حقوق فناوری های زیستی ، حقوق محیط زیست ، حقوق خانواده ، علوم قضایی (همه گرایشها)

و یا گواهینامه کارشناسی در یکی از رشته های تحصیلی : حقوق ، حقوق ( همه گرایش ها ) ، حقوق قضایی ( علوم ثبتی ) ، علوم قضایی ، فقه و حقوق اسلامی ، فقه و مبانی حقوق اسلامی ، معارف اسلامی و حقوق ، الهیات و معارف اسلامی (فقه و مبانی حقوق اسلامی ) ، علوم اسلامی ـ حقوق ، کارشناسی حرفه ای حقوق اداری ، کارشناسی حرفه ای حقوق بیمه ، کارشناسی حرفه ای حقوق ـ حقوق ثبتی ، کارشناسی حرفه ای حقوق ـ دستیاری قضایی در امور کیفری ، کارشناسی حرفه ای حقوق ـ دستیاری قضایی در امور مدنی ، کارشناسی حرفه ای حقوق ـ ارشاد در امور مدنی ، کارشناسی حرفه ای حقوق ـ ارشاد در امور کیفری

کارشناس فناوری اطلاعات :  

دارابودن گواهینامه کارشناسی ارشد در یکی از رشته های تحصیلی : معماري سيستمهاي كامپيوتري، مديريت فناوري اطلاعات، مديريت فناوري اطلاعات (همه گرایش ها)، مهندسي فناوري اطلاعات(IT) (همه گرایش ها) ، مهندسي فناوري اطلاعات، مهندسي فناوري اطلاعات(همه گرایش ها)، مهندسي فناوري اطلاعات و امنيت، مهندسي فناوري اطلاعات و مديريت، علوم كامپيوتر، علوم كامپيوتر(همه گرایش ها)، مهندسي كامپيوتر معماري كامپيوتر، مهندسي كامپيوتر ( بيوانفورماتيك/ معماري سيستمهاي كامپيوتري) ، مديريت فناوري اطلاعات پزشكي، فناوري اطلاعات سلامت، مهندسي فناوري اطلاعات پزشكي

و یا گواهینامه کارشناسی در یکی از رشته های تحصیلی :سخت افزار كامپيوتر، معماري سيستم هاي كامپيوتري، مهندسي فناوري اطلاعات، مهندسي فناوري سيستمهاي سخت افزاري رايانه، مهندسي كامپيوتر، مهندسي كامپيوتر (همه گرایش ها) ، كامپيوتر- سخت افزار، مهندسي تكنولوژي سخت افزار كامپيوتر، مهندسي تكنولوژي سيستمهاي سخت افزاري رايانه، كارشناسي تكنولوژي كامپيوتر، فناوري اطلاعات و ارتباطات، مهندسي تكنولوژي فناوري اطلاعات، مهندسي تكنولوژي فناوري اطلاعات (همه گرایش ها) ، مهندسي تكنولوژي فناوري اطلاعات - خدمات رايانه در شهرداري، مهندسي تكنولوژي فناوري اطلاعات – فناوري اطلاعات، مهندسي تكنولوژي سخت افزار كامپيوتر، مهندسي فناوري سيستم هاي سخت افزاري فناوري اطلاعات – تجارت الكترونيك، مهندسي تكنولوژي ارتباطات و فناوري اطلاعاتICT ، مهندسي تكنولوژي ارتباطات و فناوري اطلاعات ICT(همه گرایش ها)

شرایط تکمیلی به شرح ذیل می باشد.

     ـ تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی

     ـ تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران

     ـ التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

     ـ عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر

     ـ نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر

     ـ داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که جذب می شوند .

     ـ داوطلب حتماً بومی استان هرمزگان باشد( اولویت با داوطلبانی است که محل تولد آنان محل مورد درخواست می باشد. ضمناً در صورت عدم ثبت نام نیروهای بومی محل مورد درخواست، اولویت با نيروهاي شهرستان همجوار مي باشد).

     ـ حداقل معدل برای رشته های ذکر شده 15 می باشد.

مسئولیت ناشـی از عدم رعایت دقیق ضوابـط و شرایط اعلام شده در متن آگهـی و یا ارسـال مدارک به صورت ناقص برعهـده داوطلب خواهد بود و در هرمرحله از مراحل جذب محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمداطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم می گردد .

متقاضیان واجد شرایط میتوانند از تاریخ 1400/06/20 لغایت 1400/06/31 از طریق لینک زیر جهت ثبت نام اقدام نمایند.

* پس از بررسی لازم با پذیرفته شدگان نهایی تماس تلفنی حاصل خواهد شد

مدارک مورد نیاز:

     1.    تصویر مدرک تحصیلی در رشته اعلام شده (نامه دانشگاه به حوزه نظام وظیفه)

     2.    تصویر صفحه اول شناسنامه

     3.    تصویر کارت ملی(پشت و رو )

     4.    برگ عدم سوء پیشینه کیفری

     5.    عکس 4*3    (6 قطعه)