يکشنبه ٢٨ دی ١٣٩٩
آخرین اخبار
کاهش استفاده از ماسک و افزایش بیماران بستری ناشی از ویروس کرونا در هرمزگان نگران کننده است/این نگرانی وجود دارد که کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی موجب خروج هرمزگان از وضعیت آبی و رفتن به وضعیت زرد، نارنجی و یا قرمز شود/مردم هرمزگان همچنان با جدیت استفاده از ماسک، رعایت فاصله، عدم تجمعات و برگزار نکردن دورهمی ها و مهمانی ها را رعایت کنند/انتقال خودروی گردشگران از بنادر پل و چارک به جزایر قشم و کیش ممنوع است و هیچ‌گونه خدماتی به مسافران در پارک ها، بوستان ها و سواحل هرمزگان ارائه نخواهد شد/نیروی انتظامی باید با عرضه قلیان به عنوان یکی از کانون های انتشار بیماری کرونا به ویژه در سواحل برخورد کند
اخبار > پاسخگویی به بیش از ۱۰ هزار تماس مردمی در مرکز سامد هرمزگان/تمامی دستگاه های اجرایی موظف به پاسخگویی به سوالات مردمی در سامد هستند


نسخه چاپي
ارسال به دوست
شماره خبر:٢٣٦٦٩

تاریخ:دوشنبه ٢٢ دی ١٣٩٩


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:
پاسخگویی به بیش از ۱۰ هزار تماس مردمی در مرکز سامد هرمزگان/تمامی دستگاه های اجرایی موظف به پاسخگویی به سوالات مردمی در سامد هستند

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان از پاسخگویی به بیش از ۱۰ هزار تماس مردمی در مرکز سامد هرمزگان خبر داد.

 

 

 

 


به گزارش روابط عمومی استانداری هرمزگان، دکتر علی رئوفی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با حضور در مرکز سامد، به‌صورت تلفنی به سوالات، درخواست ها، شکایات و پیشنهادات مردم استان پاسخ داد.
 
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به ارتباطات برقرار شده از طریق مرکز سامد ( تلفن ۱۱۱)، اظهار داشت: بیش از ۱۰ هزار تماس مردمی از طریق تلفن ۱۱۱ توسط کارشناسان ارتباطات و مشاوره سامد طی ۹ ماهه نخست سال جاری پاسخ داده شده است.
 
رئوفی، با بیان اینکه ۲هزار و ۲۹۹مورد از این تماس ها در سامانه ثبت شده است، افزود: از این میزان تماس ثبت شده، ۲هزار و ۳۹مورد درخواست، ۱۲۴مورد شکایت، ۶۲مورد انتقاد، ۵۶مورد گزارش، ۱۳مورد پیشنهاد و پنج مورد تقدیر و تشکر بوده است.
 
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به ارجاع تمامی موارد ثبت شده برای پیگیری و پاسخگویی به دستگاه های اجرایی استان، گفت: از این تعداد ۷۷۶مورد ثبت خدمت، ۵۹۶مورد مشاوره، ۱۴۶مورد پاسخ منفی، ۳۲مورد بایگانی شده و ۷۴۹مورد در دست اقدام است که غالب موارد در دست اقدام مربوط به وام قرض الحسنه است و از طریق بانک های عامل در حال پرداخت به متقاضیان است.
 
وی خاطرنشان کرد: به منظور تسریع در پیگیری مشکلات مردمی ثبت شده در سامانه سامد، کارشناسان این مرکز در قالب تیم بازرسی از دستگاه ها و شهرستان های تابعه بازدید می کنند.
 
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، عنوان کرد: بر اساس تأکید دکتر همتی استاندار هرمزگان، تمامی معاونان مجموعه استانداری، مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران موظف به حضور در این مرکز و پاسخگویی به سوالات مردمی هستند.
 
رئوفی اضافه کرد: با توجه به شرایط شیوع کرونا در کشور، حضور مدیران در این مرکز می تواند بخش زیادی از مراجعات حضوری مردم را کاهش دهد.

شماره خبر : ٢٣٦٦٩
.انتهای پیام


خروج




کانال ارتباطی

شماره تماس :31-33610530 076
نمــابر : 33610463 076
شماره پیامک : 50002761

 پست الکترونیک Info@hormozgan.ir

آخرین بروز رسانی: 1399/10/28

استان هرمزگان

ااستان هرمزگان، جنوبی ترین استان ایران، در ساحل خلیج فارس و دریای عمان با جمعيت 1 ميليون 776 هزار و 415 نفر و مساحتی حدود 68 هزار و 476 کیلومتر مربع قرار دارد. این استان از شمال و شمال شرقی با استان کرمان، از شمال غربی و غرب با استان های فارس و بوشهر و از شرق با استان سیستان و بلوچستان همسایه بوده و جنوب آن را آبهای گرم خلیج فارس و دریای عمان به صورت نواری به طول تقریبی 900 کیلومتر در بر گرفته است. مرکز استان هرمزگان، بندرعباس است و 13 شهرستان، 40 بخش، 45 شهر و 1277 روستا دارد.