يکشنبه ٢٨ دی ١٣٩٩
آخرین اخبار
کاهش استفاده از ماسک و افزایش بیماران بستری ناشی از ویروس کرونا در هرمزگان نگران کننده است/این نگرانی وجود دارد که کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی موجب خروج هرمزگان از وضعیت آبی و رفتن به وضعیت زرد، نارنجی و یا قرمز شود/مردم هرمزگان همچنان با جدیت استفاده از ماسک، رعایت فاصله، عدم تجمعات و برگزار نکردن دورهمی ها و مهمانی ها را رعایت کنند/انتقال خودروی گردشگران از بنادر پل و چارک به جزایر قشم و کیش ممنوع است و هیچ‌گونه خدماتی به مسافران در پارک ها، بوستان ها و سواحل هرمزگان ارائه نخواهد شد/نیروی انتظامی باید با عرضه قلیان به عنوان یکی از کانون های انتشار بیماری کرونا به ویژه در سواحل برخورد کند
اخبار > سامانه مکاتبات اداری در دفاتر پیشخوان دولت راه اندازی شد


نسخه چاپي
ارسال به دوست
شماره خبر:٢٢٢٠٢

تاریخ:دوشنبه ١٣ مرداد ١٣٩٩


با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان؛
سامانه مکاتبات اداری در دفاتر پیشخوان دولت راه اندازی شد

شبکه مکاتبات دولت از طریق دفاتر پیشخوان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان، راه اندازی شد.

 

 

 

 


به گزارش روابط عمومی استانداری هرمزگان، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان در این خصوص، گفت: شبکه مکاتبات دولت از طریق دفاتر پیشخوان در استان هرمزگان به منظور تکریم ارباب رجوع، کاهش مراجعات مردم به دستگاه های اجرایی و صرفه جویی در مصرف کاغذ راه اندازی شده است.
 
نازنین شیبانی عنوان کرد: با راه اندازی سامانه مکاتبات الکترونیکی اشخاص حقیقی و حقوقی، انجام مکاتبات با تمام دستگاه‌ها و سازمان‌ها از طریق دفاتر پیشخوان خدمات دولت در استان هرمزگان قابل انجام است. 
 
وی اضافه کرد: هدف از راه اندازی سامانه مکاتبات دولت در دفاتر پیشخوان استان، کاهش تردد مردم در شهرها و روستاها و عدم نیاز به مراجعه حضوری شهروندان به ادارات و همچنین کاهش ترافیک شهری است.
 
شیبانی افزود: اتصال روستاها به دستگاه های دولتی یکی از مهمترین مزیت های دولت الکترونیک است که باعث کاهش رفت و آمد روستائیان می شود.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان با تاکید بر سهولت انجام کار در این سامانه، اظهار داشت: تمام مراحل و گردش کار در این سامانه به صورت پیامک به اطلاع کاربران خواهد رسید.
 
شیبانی  یادآور شد: فرآیند ارائه خدمات شبکه دولت به مردم استان در این سامانه شامل پذیرش درخواست، ثبت درخواست در سامانه، ارائه کد رهگیری، پیگیری درخواست از دستگاه‌ها، اطلاع رسانی به متقاضی است و ارائه پاسخ با کد ملی و کد رهگیری صورت می‌گیرد.
 
به گفته وی این خدمت امکان ثبت نامه ها و درخواست مردمی از طریق دفاتر پیشخوان دولت و به گردش در آوردن نامه ثبت شده در دستگاه های متصل به شبکه دولت را فراهم می آورد و تمامی افراد حقیقی و حقوقی می توانند نامه های خود را به تمامی دستگاه های متصل به شبکه دولت از طریق پنجره واحد پیشخوان ارسال نمایندو از همین طریق پاسخ مکاتبات خود را دریافت نمایند.
 
شیبانی گفت: برای نخستین بار در استان هرمزگان امکان ارسال نامه به ادارات از طریق دفاتر پیشخوان از سراسر استان فراهم شده است و مردم هرمزگان میتوانند بدون مراجعه حضوری به ادارات و دستگاه ها نامه های خود را از طریق دفتر پیشخوان دولت در شهر خود پیگیری کنند.

شماره خبر : ٢٢٢٠٢
.انتهای پیام


خروج




کانال ارتباطی

شماره تماس :31-33610530 076
نمــابر : 33610463 076
شماره پیامک : 50002761

 پست الکترونیک Info@hormozgan.ir

آخرین بروز رسانی: 1399/10/28

استان هرمزگان

ااستان هرمزگان، جنوبی ترین استان ایران، در ساحل خلیج فارس و دریای عمان با جمعيت 1 ميليون 776 هزار و 415 نفر و مساحتی حدود 68 هزار و 476 کیلومتر مربع قرار دارد. این استان از شمال و شمال شرقی با استان کرمان، از شمال غربی و غرب با استان های فارس و بوشهر و از شرق با استان سیستان و بلوچستان همسایه بوده و جنوب آن را آبهای گرم خلیج فارس و دریای عمان به صورت نواری به طول تقریبی 900 کیلومتر در بر گرفته است. مرکز استان هرمزگان، بندرعباس است و 13 شهرستان، 40 بخش، 45 شهر و 1277 روستا دارد.