يکشنبه ٢٨ دی ١٣٩٩
آخرین اخبار
کاهش استفاده از ماسک و افزایش بیماران بستری ناشی از ویروس کرونا در هرمزگان نگران کننده است/این نگرانی وجود دارد که کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی موجب خروج هرمزگان از وضعیت آبی و رفتن به وضعیت زرد، نارنجی و یا قرمز شود/مردم هرمزگان همچنان با جدیت استفاده از ماسک، رعایت فاصله، عدم تجمعات و برگزار نکردن دورهمی ها و مهمانی ها را رعایت کنند/انتقال خودروی گردشگران از بنادر پل و چارک به جزایر قشم و کیش ممنوع است و هیچ‌گونه خدماتی به مسافران در پارک ها، بوستان ها و سواحل هرمزگان ارائه نخواهد شد/نیروی انتظامی باید با عرضه قلیان به عنوان یکی از کانون های انتشار بیماری کرونا به ویژه در سواحل برخورد کند
اخبار > انجمن حمایت از مصرف کنندگان ظرفیتی مهم برای رصد و پایش بازار است/لزوم بهره گیری از ظرفیت انجمن حمایت از مصرف کنندگان برای تحکیم بیشتر آرامش در بازار


نسخه چاپي
ارسال به دوست
شماره خبر:١٩٨٦٩

تاریخ:يکشنبه ١٢ آبان ١٣٩٨


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان:
انجمن حمایت از مصرف کنندگان ظرفیتی مهم برای رصد و پایش بازار است/لزوم بهره گیری از ظرفیت انجمن حمایت از مصرف کنندگان برای تحکیم بیشتر آرامش در بازار

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: انجمن حمایت از مصرف کنندگان ظرفیت مهمی در رصد و پایش بازار است و به عنوان بازوی کمکی دستگاه های اجرایی برای پیشبرد امور مرتبط با حوزه بازار است.

 

 

 

 


به گزارش روابط عمومی استانداری هرمزگان، دکتر ایرج حیدری در نشست با اعضای انجمن حمایت از مصرف کنندگان استان هرمزگان، عنوان کرد: بهترین مدافع حقوق مصرف کنندگان خود آنها هستند که با گزارش به موقع تخلفات زمینه پیگیری تخلفات را از سوی دستگاه‌های نظارتی فراهم می سازند و در این زمینه تشکیل های صنفی بهترین راهکار برای دفاع حقوق مردم هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: تشکل های صنفی می توانند با انعکاس دغدغه های مردم هم یاری گر تولید کنندگان  و مدافع مصرف کنندگان با کنترل و نظارت بر بازار باشند و در این رابطه قانون اختیارات خوبی در اختیار آنها قرار داده است.

حیدری تصریح کرد: هرمزگان در دفاع از حقوق مصرف کنندگان در سطح کشور پیشرو بوده و راه اندازی سامانه اعلام قیمت کالا های اساسی ، استقرار کانکس های گزارش تخلفات در سطح شهر برای دسترسی بهتر مردم به بازرسان و ایجاد تشکل های صنفی به همت سازمان صمت استان بخشی از اقدامات استان در دفاع از حقوق مصرف کنندگان بوده است.

وی گفت: انجمن حمایت از مصرف کنندگان ظرفیت مهمی در رصد و پایش بازار است و به عنوان بازوی کمکی دستگاه های اجرایی برای پیشبرد امور مرتبط با حوزه بازار است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: انجمن حمایت از مصرف کنندگان می توانند زبان گویای مردم و دولت در زمینه مدیریت بهتر بازار  باشند و از هرگونه اقدامات برای تحکیم بیشتر آرامش در بازار توسط این صنف حمایت می گردد.

حیدری تصریح کرد: انتظار است به صورت منظم تحولات بازار از سوی دستگاه های اجرایی ذیربط پایش و رصد تا امور به خوبی مدیریت گردد تا از بروز سو استفاده های احتمالی جلوگیری شود.

وی گفت : با اقدامات و تلاش های صورت پذیرفته شده مجموعه دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی ثبات خوبی در بازار هرمزگان حاکم است.

شماره خبر : ١٩٨٦٩
.انتهای پیام


خروج




کانال ارتباطی

شماره تماس :31-33610530 076
نمــابر : 33610463 076
شماره پیامک : 50002761

 پست الکترونیک Info@hormozgan.ir

آخرین بروز رسانی: 1399/10/28

استان هرمزگان

ااستان هرمزگان، جنوبی ترین استان ایران، در ساحل خلیج فارس و دریای عمان با جمعيت 1 ميليون 776 هزار و 415 نفر و مساحتی حدود 68 هزار و 476 کیلومتر مربع قرار دارد. این استان از شمال و شمال شرقی با استان کرمان، از شمال غربی و غرب با استان های فارس و بوشهر و از شرق با استان سیستان و بلوچستان همسایه بوده و جنوب آن را آبهای گرم خلیج فارس و دریای عمان به صورت نواری به طول تقریبی 900 کیلومتر در بر گرفته است. مرکز استان هرمزگان، بندرعباس است و 13 شهرستان، 40 بخش، 45 شهر و 1277 روستا دارد.