پنج شنبه ٠٧ اسفند ١٣٩٩
 En
پرتال استانداری
نادر قادری
مدیر کل
شماره تلفن دفتر:

تاریخ تولد: 1356

تحصیلات : فوق لیسانس

رشته : مدیریت مالی دولتی

محل تولد : بافت-کرمان

سوابق :

بخشدار احمدی ، بخشدار مرکزی حاجی آباد

معاون امور اداری و مالی استانداری

اداره کل امور اداری و مالی

1. انجام کلیه امور پرسنلی و اداری کارکنان استانداری، فرمانداری ها و بخشداری ها در حدود اختیارات قانونی تفویض شده.

2. انجام تشریفات قانونی استخدام و تهیه و صدور احکام استخدامی کارکنان استانداری و واحدهای تابعه در حدود اختیارات تفویض شده.

3. تکمیل و تنظیم پرونده های پرسنلی و تهیه خلاصه پرونده کارکنان استانداری.

4. اجرای مقررات انضباطی کارکنان استانداری.

5. تهیه و صدور احکام مرخصی های کارکنان استانداری در حدود قوانین و مقررات مربوط.

6. اجرای طرح طبقه بندی مشاغل و برنامه ریزی و پیگیری تشکیل کمیته مربوط.

7. تهیه و صدور احکام انتقال، انتصابات و ماموریت مستخدمین در حوزه استانداری و واحدهای تابعه براساس قوانین و مقررات.

8. انجام امور پرسنلی، بازنشستگان و موظفین استانداری و واحدهای تابعه.

9. تهیه احکام مربوط به برقراری حقوق و مزایا( اعم از مستمر یا غیر مستمر) در مورد مستخدمین استانداری و واحدهای تابعه.

10. ثبت و نگهداری تمامی آمار و اطلاعات پرسنلی براساس احکام صادره به منظور استفاده در براورد اعتبارات جاری استانداری و واحدهای تابعه.

11. انجام اقدامات لازم به منظور برقراری تسهیلات رفاهی کارکنان استانداری و واحدهای تابعه.

12. دریافت، ثبت و توزیع کلیه مکاتبات عادی استانداری اعم از وارده یا صادره.

13. تفکیک و ارجاع نامه های رسیده به واحدهای مربوط و پیگیری در این زمینه به منظور تسریع در انجام امور.

14. بایگانی و نگهداری کلیه مکاتبات و اسناد و مدارک و اوراق عادی استانداری و انجام امور جاری.

15. نگاهداری دفاتر اعتبارات و تامین هزینه ها براساس اعتبارات تخصیصی به تفکیک مواد و برنامه.

16. انجام امور دریافت ها و پرداخت های مستمر و غیرمستمر مطابق اعتبارات مربوط و حواله های رسیده.

17.   تهیه و تنظیم و صدور اسناد هزینه و پرداخت هزینه های مستمر و غیرمستمر استانداری و ثبت ارقام هزینه در دفاتر مربوط.

18.   تهیه و تنظیم لیست حقوق و مزایای کارکنان استانداری.

19.   اقدام در وصول وجوه اعتبارات براساس درخواست های صادر شده.

20.   انجام وظایف مربوط به تسجیل طبق قانون محاسبات عمومی اختیارات تفویض شده.

21.   رسیدگی به اسناد هزینه از نظر تکمیل مدارک و انطباق با قوانین و مقررات مربوطه.

22.   تهیه فهرست مطالبات کارکنان از بابت دیون سنواتی و غیره و ارسال آن ها به مراجع ذیربط.

23.   نگاهداری وتنظیم حساب اعتبارات و تعهدات و دیون و تهیه گزارش های لازم.

24.   بررسی و تهیه لوازم مورد نیاز و انجام تعمیرات ساختمان و اموال و اثاثیه استانداری طبق مقررات و حدود اعتبارات.

25.   تهیه و تنظیم و نگاهداری حساب انبار و اسناد خرید.

26.   تنظیم سرویس تلفن، روشنایی و تاسیسات و برنامه کار خدمتگزاران، رانندگان و نگهبان و برنامه کشیک در غیر ساعات اداری و نظارت بر نحوه کار آن ها.

27.   مراقبت در حفظ ساختمان و اثاثیه استانداری و پیشگیری از بروز آتش سوزی و سایر اتفاقات.

28.   نظارت بر انجام امور نقلیه و حمل و نقل استانداری و واحدهای تابعه.

29.   رسیدگی به شکایات ارزشیابی شنوندگان و تهیه گزارش جهت ارائه به شورای ارزشیابی به منظور صدور رای قطعی در موارد اختلاف.

30.   برنامه ریزی و اجرای ارزشیابی سالانه کارکنان استانداری و واحدهای تابعه.