شعار سال 1402
عنوان گروه خبري / اخبار استانداری . خبر های خوب روابط عمومی . اخبار ویژه .
  • ساعت : ۰۸:۱۹
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ 
  • کد خبر : ۴۲۴۹۱
استاندار هرمزگان در دیدار با اعضاء شورای شهر بندرعباس مطرح کرد:
مبنای حفظ جامعه نخبگانی استان افزایش كیفیت زیست در بندرعباس است
استاندار هرمزگان بمناسبت روز شوراها در دیدار با اعضاء شورای شهر بندرعباس بر ضرورت افزایش کیفیت زیست در بندرعباس فراتر از جمعیت فعلی، تاکیدکرد.

 به گزارش روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان صبح یکشنبه نهم اردیبهشت ماه، با تبریک روز شوراها از همراهی اعضاء شوراهای شهر و روستاهای استان قدردانی کرد و گفت: همراهی نمایندگان مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا در توسعه استان اهمیت ویژه ای داشته که برآیند آن در حل مسائل شهری مشاهده می‌شود.

استاندار هرمزگان با‌اشاره‌به اصل توسعه شهری در دولت سیزدهم تأکید است: رسیدگی و افزایش کیفیت زیست مردم بویژه در بندرعباس برای حفظ جامعه نخبگانی استان اهمیت بسیاری دارد و دراین حوزه ضمن حمایت از طرح‌های نوین بر انجام مطالعات جامع در سطح تأکید داریم.

 دوستی تسریع در ساماندهی ورودی‌های شهر را مهم دانست و گفت:پایانه‌های ورود مسافر اولین چهره شهر در مواجهه گردشگران هستند که ساماندهی زیربنایی و زیباسازی آن‌ها اولویت دارد و تعریف بازارچه‌های سنتی بویژه در پایانه‌های بندری می تواند اقتصادبومی و مشاغل خانگی مردم را رونق بخشد.

وی در خصوص مصوبات دور دوم سفر رییس‌جمهور به استان نیز اشاره داشت: مصوبه الحاق ۳۵۰ هکتاری برای ترمیم بافت فرسوده ابلاغ شده که کمک خوبی در مسیر باز آفرینی شهر بندرعباس است.

گفتنی است در این نشست رییس و اعضای شورای شهر بندرعباس موارد و مسائل شهری را با تأکید بر ترمیم۴۴ درصد بافت فرسوده، تسریع در جابجایی صنوف مزاحم، ساماندهی ترمینال قدیم و جدید، تجمیع درختکاری در مجموعه کوهستان‌پارک پنجعلی مطرح و به تبادل نظر گذاشتند که تصمیم‌گیری درخصوص این موارد همچنین مطالعات مشاوره‌ای طرح جامع و پیشنهادات ارائه شده به کارگروه تخصصی هفته آتی موکول شد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0