شعار سال 1402
عنوان گروه خبري / اخبار استانداری . خبر های خوب روابط عمومی . اخبار ویژه .
  • ساعت : ۱۹:۵۶
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ 
  • کد خبر : ۴۲۴۶۰
وزیر كشور از غرفه هرمزگان در نمایشگاه ایران اكسپو بازدید كرد
احمد وحیدی وزیر کشور با حضور در نمایشگاه بین‌المللی ایران اکسپو ۲۰۲۴ از غرفه توانمندی‌های صادرات هرمزگان بازدید کرد.

 به گزارش اداره کل روابط‌عمومی استانداری هرمزگان، پیش از ظهر شنبه ۸ اردیبهشت ماه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران با برگزاری همایشی با حضور رئیس جمهور در سالن اجلاس سران آغاز به کار کرد.

 

یکی از بخش‌های اصلی این نمایشگاه در پاویون وزارت کشور قرار گرفته و همه استان‌ها با برپایی غرفه‌هایی، توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشته‌‌اند.

 

استان هرمزگان نیز به عنوان دروازه پیشرفت ایران اسلامی با محصولات و توانمندی‌های خود در این نمایشگاه حضور دارد و از امروز همزمان با افتتاح رسمی نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ کار خود را آغاز کرد.

 

عصر امروز دکتر احمد وحیدی وزیر کشور نیز با حضور در ششمین نمایشگاه‌ بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران از غرفه‌های استان‌های مختلف کشور بازدید کرد.

 

وزیر کشور با حضور در غرفه توانمندی‌های صادراتی استان هرمزگان بازدید کرده و مستقیما در جریان فرصت‌های صادراتی استان هرمزگان قرار گرفت.

مقام عالی وزارت در این بازدید بر لزوم تمرکز بیشتر بر توسعه زنجیره‌های ارزش تاکید کرد.

 

طبق اعلام ملکشاهی مدیرکل سرمایه‌گذاری استانداری هرمزگان، غرفه هرمزگان در این نمایشگاه با هدف نمایش توانمندی‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان هرمزگان برپا شده است.

وی با تاکید بر اینکه هرمزگان پذیرای سرمایه‌گذاران بخش‌های مختلف است، از فعالان اقتصادی دعوت کرد تا با حضور در این غرفه از ظرفیت‌های استان هرمزگان برای سرمایه‌گذاری مطلع شوند.

وی خاطرنشان‌کرد: زنجیره ارزش فولاد و زنجیره ارزش پرورش میگو به عنوان دو اولویت استان هرمزگان در این نمایشگاه معرفی می‌شود و اسناد سرمایه‌گذاری آن تدوین شده است.

 

گفتنی است این نمایشگاه، با هدف فراهم آوردن فرصت ارائه محصولات، خدمات، فناوری‌ها و ایده‌های تجاری کسب‌وکارها، تولیدکنندگان، عرضه‌کنندگان و سایر فعالان بخش‌ها و صنایع مختلف، از امروز ۸ اردیبهشت تا ۱۲ اردیبهشت به مدت ۵ روز، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، با حضور ۲ هزار بازرگان، سرمایه‌گذار و تاجر بین‌المللی از ۱۲۰ کشور، در حال برگزاری است.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0