شعار سال 1402
عنوان گروه خبري / اخبار استانداری . اخبار مدیریت بحران .
  • ساعت : ۲۱:۳۱
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ 
  • کد خبر : ۴۲۴۴۳
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان:
تلاش برای رفع مشكلات قطعی آب ۲۰ روستا و برق ۱۶ روستا در هرمزگان ادامه دارد
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، گفت: بر اثر بارندگی و خسارات وارده در هر حال حاضر تلاش برای اتصال آب ۲۰ روستا و برق ۱۶ روستا ادامه دارد.

 

به گزارش اداره کل روابط‌عمومی استانداری هرمزگان مهرداد حسن‌زاده با اشاره به صدور هشدار نارنجی جوی در هرمزگان، اظهارداشت: بر اثر بارندگی‌های شب گذشته ۴ روستا در جاسک تخلیه و مردم در سه اردوگاه اسکان اضطراری داده شدند.

وی تعداد خانوار این روستاها را ۱۸۰ خانوار دانست و افزود: ۱۰۰ دستگاه چادر و به اندازه نیاز اقلام زیستی و خوراکی توسط جمعیت هلال‌احمر استان بین این افراد توزیع شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، تصریح‌کرد: در جزیره قشم با توجه به حجم بالای بارندگی که وجود داشت ۸۰ خانوار از مسافرین نیز در اماکن ورزشی جزیره اسکان اضطراری داده شدند.

حسن‌زاده ادامه داد: در حال حاضر تلاش برای اتصال برق ۱۶ روستا در استان هرمزگان ادامه دارد و بخش عمده قطعی‌ها حاصل سقوط تیرهای برق براثر تندباد بوده که بیش از ۸۰درصد تعویض تیرهای برق انجام شده و کار ادامه دارد همچنین موارد پاره شدن کابل‌ها و سیم‌های برق نیز اصلاح شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، بیان کرد با اشاره به تعویض ۱۲ ترانس برق، عنوان‌کرد: از ابتدای بارش‌ها ۱۰ هزار و ۳۰۰ مشترک اتصالشان را به شبکه برق از دست داده‌ بودند که با تلاش تیم برقرسانی  این آمار تاکنون به ۱۲۰۰ مشترک رسیده است و برق اکثر مشترکین وصل شده است.

حسن زاده در خصوص آسیب‌های وارده به حوزه آبرسانی گفت:به دلیل از بین رفتن محور روستایی و لوله‌های در مسیر یا قطع شدن برق درمنطقه، قطعی آب شرب ۲۰ روستا نیز اتفاق افتاده که رفع مشکلات پیش آمده از ساعات ابتدایی آغاز شده و در حال انجام است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان،  همه محورهای مواصلاتی استان را  باز و با تردد  جاری اعلام کرد و به ادامه بارندگی‌های امروز که سبب ورود آب در برخی مناطق بندرعباس از جمله روستای چهچکور شده اشاره داشت و گفت: امدادرسانی‌ها در حال انجام و وضعیت تحت کنترل می‌باشد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0