شعار سال 1402
عنوان گروه خبري / اخبار استانداری . خبر های خوب روابط عمومی . اخبار ویژه .
  • ساعت : ۲۰:۳۲
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ 
  • کد خبر : ۴۲۴۳۰
روحیه انسجام و اعتصام مسلمانان در پرتو مجاهدت ماه رمضان حاصل شد
استاندار هرمزگان عید بزرگ رحمت و شکرگزاری را به مردم متدین هرمزگان تهنیت گفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، در پیام تبریک مهدی دوستی آمده است:
الحمد للَّه ربّ العالمین بارئ الخلائق اجمعین

دستاورد ماه مبارک رمضان بازگشت دوباره آدمی به فطرت الهی خویش و تقریب به ساحت مقدس رحمت است که توشه‌ی برجسته‌ی صفا و درخشندگی روح را برای شروع و تولدی دوباره به روزه داران مؤمن هدیه می‌کند تا در اجتماعی بزرگتر تکمیل کننده زنجیره قدرتمند عزت امت اسلامی باشند.
فلسفه عیدفطر، هم‌پیمانی مسلمانان بر حفظ همین نعمت گرانقدر وحدت و یکپارچگی و نشاط درونی است که در رهگذر رمضان حاصل شده و شکست دشمنان اسلام و ناامیدی فتنه‌جویان را درپی دارد.

همچنان‌که تدبیر حضور و اراده قدرتمند شما مردم روزه‌دار در راهپیمایی روز جهانی قدس در کنار برادران و خواهران فلسطینی باردیگر اسرائیل‌غاصب، دشمنان سیلی‌خورده و ساکتین حقوق بشر را به مرز رسوایی کشاند و ماهیت خبیت و جنایتکاری دشمنان انسانیت و بشریت را نمایان کرد.

امروز روز بهار نورانی جان‌های آگاه و عید بیداری و بهجت و شکرگزاری مردم جهان در سایه رحمت و برکات الهی است،اینجانب ضمن تهنیت و تبریک عید سعید و بزرگ فطر خدمت شما مردم شریف و مؤمن هرمزگان، خدای مهربان را سپاسگزارم که در کنارتان فرصت درک ماه مبارک و عید را عطافرمود. امید که بحق این روزبزرگ که زمان اجر و پاداش شما نیکوکاران و مؤمنان حقیقی است روحیه والای انسجام و اعتصام مسلمانان جهان که در پرتو مجاهدت ماه مبارک رمضان حاصل شده تسری یافته و جهان را دربرگیرد.

مهدی دوستی
استاندار هرمزگان

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0